Odpowiedzi na najważniejsze pytania

ZAMÓWIENIE

Jak złożyć zamówienie?

Po znalezieniu odpowiedniego produktu, należy wybrać odpowiedni wariant kolorystyczny oraz rozmiarowy i wcisnąć przycisk “Dodaj do koszyka”. Można dodawać kolejne produkty lub jeśli nie znaleźliśmy nic interesującego od razu przejść dalej klikając “Przejdź do płatności”. Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowych i wybór opcji płatności.

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Kiedy rozpoczyna się realizacja mojego zamówienia?

Realizację Twojego zamówienia rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia za pobraniem.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia w formacie jest przesyłany od razu po zakupie, na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów warto sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila siestroje@gmail.com, telefonicznie lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

METODY PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić:

– bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU, PayNow, Przelewy24 lub innej bramki płatności oferowanej na naszej stronie

– szybką płatnością mobilną BLIK,

– płatnością za pobraniem

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za pośrednictwem bramek płatności dostępnych na stronie lub BLIKiem.

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

Czy mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji.

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila siestroje@gmail.com z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila siestroje@gmail.com z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji, gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila siestroje@gmail.com wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, po zwrocie wadliwego towaru.

Kompletność zamówienia

Może się zdarzyć, że aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy dostępny towar. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Ile kosztuje wysyłka?

Zgodnie opcjami proponowanymi do wyboru w opcjach dostawy.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Zgodnie z lista dostępną w opcjach dostawy.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Przesyłki międzynarodowe wymagają indywidualnie ustalanej stawki za wysyłkę na podstawie oferty firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedającego.

Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić pod adresem udostępnianym przez firmę kurierską.

 Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Tak, oczywiście.

CZAS DOSTAWY

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w okresie 2 -5 dni roboczych od momentu opłacenia, złożenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia są wysyłane od 1 do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Minęło kilkanaście dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałam.

 Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Skąd wysyłane są zamówienia?

Z Radomia

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Jeżeli mieszkasz nieopodal naszego sklepu zapraszamy do odwiedzin, odbioru zamówionych produktów oraz obejrzenia naszej stacjonarnej oferty. Sklep znajduje się w Radomiu, przy ul. Żeromskiego 88.

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

Staramy się aby zakupy dokonywane w naszym sklepie internetowym były bezpieczne.

Wdrożyliśmy zastosowanie protokołu SSL (Secure Sockets Layer), który jest efektywnym zabezpieczeniem kodującym, dlatego możecie mieć pewność, że jedynym odbiorcą tych danych pozostanie sklep.

Zwrot produktu bez podawania przyczyn – 14 dni na zwrot produktu lub wymianę produktu na inny. Koszt zwracanej przesyłki pokrywa Konsument.

Profesjonalna obsługa klienta, z którą skontaktujesz się mailowo, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

Adres email: siestroje@gmail.com

Telefon: 605050492

Dziękujemy, że jesteś z nami.